Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙ : Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ (ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ )

Ο Τροχός της τύχης
Τα λυκόπουλα σε εξάδες γυρίζουν τον τροχό της τύχης.
Αν κάποιο νούμερο τύχει δεύτερη φορά, τότε παίζεται το πιο κοντινό σε αυτό νούμερο.
Αποστολές:
  1. Τρέξε στο περίπτερο και φέρε ό,τι υλικά πιστεύεις πως σου χρειάζονται σε περίπτωση σεισμού.
  2. Ο εγκέλαδος κυνηγάει τα λυκόπουλα με κομμάτια φελιζόλ (αντί για τοίχο). Σώζεται μόνο όποιο κάθεται κάτω από τραπέζι.
  3. φωτογραφίες ή σχέδια πριν και μετά το σεισμό. Να βρουν τις διαφορές σε 15’’.
  4. Κιμ μνήμης με εφόδια που πρέπει να έχεις σε περίπτωση σεισμού.
  5. Γίνεται σεισμός το βράδυ. Με κλειστά τα μάτια πρέπει να διανύσουν κάποια απόσταση με εμπόδια σε συγκεκριμένο χρόνο.
  6. Μουσικά τραπέζια-θρανία. Όπως οι μουσικές καρέκλες, έτσι κι εδώ μόλις σταματάει η μουσική τρέχουν να κρυφτούν κάτω από τραπέζια. Ο τελευταίος βγαίνει.
  7. Τηλεπαιχνίδι των 5 ερωτήσεων και πιο γρήγορων απαντήσεων με buzz. Όποια ομάδα πατήσει πιο γρήγορα το buzz απαντάει πρώτη στην ερώτηση.
  8. Τα λυκόπουλα κάνουν 10 περιστροφές γύρω από τον εαυτό τους και μετά τρέχουν κάποια απόσταση για να μπουν κάτω από ένα τραπέζι. Η ζαλάδα είναι επειδή κουνάει λόγω του σεισμού.
  9. Παιχνίδι με εικόνες γυρισμένες ανάποδα και ίδιες ανά δύο αλλά ανακατεμένες. Η κάθε εξάδα λέει κάθε φορά ποιες 2 εικόνες να γυρίσουν. Αν είναι ίδιες τότε μένουν ανοιχτές και παίρνει πόντο η εξάδα τους. Αν όχι ξαναγυρίζουν ανάποδα μέχρι να βρουν τα ζευγάρια. Παίζουν εναλλακτικά η κάθε εξάδα. Οι εικόνες μπορούν να έχουν είτε εφόδια που περιλαμβάνει το κιτ εκτάκτου ανάγκης, είτε σχετικά με το σεισμό.
  10.  4 σημεία σε απόσταση μεταξύ τους. Τραπέζι, τοίχος, ασανσέρ και σκάλες. Μέσα από μια ιστορία όποτε αναφέρεται κάποια λέξη από τις 4 παραπάνω τα λυκόπουλα τρέχουν προς αυτό το μέρος. Μέσα από την ιστορία τονίζεται πότε πρέπει να ανεβαίνουμε στην ταράτσα και πότε όχι μετά από ένα σεισμό.
  11.  Παντομίμα με σωστές και λάθος συμπεριφορές που πρέπει να έχουμε σε περίπτωση σεισμού. Η κάθε εξάδα θα προσπαθεί να καταλαβαίνει αν είναι σωστή ή όχι η εκάστοτε συμπεριφορά.
  12.  Μεγάλη απόσταση με πολλά και δύσκολα εμπόδια. Π.χ. επιφάνεια που γλυστράει, να αποφύγουν τον Εγκέλαδο, να σκαρφαλώσουν ή να κάνουν έρπην σε σειρά από τραπέζια, κλπ. μέχρι να καταφέρουν τελικά να πάνε στο σημείο που έχει ορίσει η οικογένεια πως θα μαζεύονται μετά από σεισμό.
  13.  Ένα λυκόπουλο κάθε φορά μπαίνει κάτω από μία κούτα με το κιτ εκτάκτου ανάγκης. Υπάρχουν πολλές μεγάλες κούτες στο χώρο και το εγκλωβισμένο λυκόπουλο χρησιμοποιεί τα εφόδια που διαθέτει για να βοηθήσει τα υπόλοιπα να το βρούνε.  Η υπόλοιπη εξάδα προσπαθεί να τον βρει μέσα σε 10 δευτερόλεπτα ψάχνοντας μόνο σε μία κούτα.
  14. Ήσουν καλά προστατευμένος στο σεισμό. Ξαναπαίζεις.
  15.  Συγχαρητήρια κερδίσατε τα μετάλλια! (Απονομή με σφυρίχτρες στο τέλος του παιχνιδιού)
16.  Δεν είχες έτοιμο το κιτ εκτάκτου ανάγκης! Χάνεις τη σειρά σου!
Διάρκεια παιχνιδιού 1,5 ώρα.
Σε περίπτωση που είναι μεγάλο βγάζεις παιχνίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου